G-Star en WE stoppen met zandstralen jeans
Schone Kleren Campagne wil eind aan levensgevaarlijke methode voor ‘gedragen’ look
(Amsterdam, 15 februari 2011) G-Star en WE stoppen met het zandstralen van spijkerbroeken. Dit hebben zij aangegeven na contact met de Schone Kleren Campagne ... Lees meer
Betrokken creatieveling heeft eerlijke kleding op de kaart gezet
(Amsterdam, 02/01/2011) De Schone Kleren Campagne begint het nieuwe jaar goed. SKC’s Marieke Eyskoot is door dagblad Het Parool genomineerd als Amsterdammer van het Jaar. Terecht, volgens de Schone Kleren Campagne. Collega Ma... Lees meer
Schone Kleren Campagne brengt belangrijke modemerken bijeen in unieke meeting
Amsterdam, 04/11/2010 – De Schone Kleren Campagne heeft succes geboekt met haar campagne Kleren Schoon? Leefbaar Loon! Een jaar na de lancering geven de in deze campagne benaderde modemerken C&A, M&S Mo... Lees meer
Voorvechtster eerlijke kleding op lijst meest talentvolle vrouwen van Nederland
/ Amsterdam, 28/10/2010 – De Schone Kleren Campagne is trots. SKC’s Marieke Eyskoot is volgens tijdschrift Viva een van de 400 meest talentvolle vrouwen van Nederland. En volgens de Schone Kleren Ca... Lees meer
AMSTERDAM, 13 /10 / 2010 – De Schone Kleren Campagne pakt komende zondag uit op Strawberry Earth Wonderland. TrouwAmsterdam staat dan geheel in het teken van duurzame mode. Creatief platform Strawberry Earth presenteert 'eco-wonders' uit de internationale fashion industry, en ... Lees meer
Schone Kleren Campagne steunt strijd kledingarbeiders Bangladesh voor leefbaar loon AMSTERDAM/DHAKA, 29 juli 2010 – Een verhoging van het minimumloon voor kledingarbeiders naar 33 euro per maand. Dat is het advies van de nationale looncommissie aan de regering in Bangladesh. ... Lees meer